Wij zijn jouw specialist in Point of Sale​
Wij maken jouw product zichtbaar door het op een unieke wijze te presenteren.
​
​
Waarom Point of Sale materiaal?
​
De consument kijkt tegenwoordig verder dan het product alleen, de plaats waar het verkocht wordt of de prijs ervan. Het gaat erom hoe je je product promoot. Door POS zorg je dat de boodschap van je merk of product wordt overgebracht, op een creatieve manier.
Daarnaast wil je dat het POS aantrekkelijk en informatief is: wat voor display ga je gebruiken en welke uiting hoort hierbij?
Bedrijven hebben verschillende redenen voor het gebruik van Point of Sale materiaal. Hieronder lees je hoe displays aan de drie belangrijkste doelen kunnen bijdragen, maar of je nu een ander doel hebt zoals: awareness opbouwen, je vraag wil stimuleren, interesse wekken of simpelweg informatie verstrekken. POS-materiaal kan overal aan bijdragen dankzij de transformationele en informationele eigenschappen.
Sales
Het doel is uiteindelijk natuurlijk dat je meer sales genereerd, maar het gaat om meer. De sales worden gegarandeerd op korte termijn vergroot, maar het gaat ook om een klantervaring te creëren die blijft hangen bij jou klant. Dit zorgt voor een lange termijn vergroting van jou sales!
​
Merkbekendheid
Merkbekendheid is een veelvoorkomende doelstelling. POS zorgt ervoor de merkbekendheid te vergroten doordat de consument herhaaldelijk geconfronteerd wordt met de naam. POS valt op of het nu een toonbankdisplay is een plafondhanger of een showcard. Met displays kan ervoor gezorgd worden dat jou merk van geholpen naamsbekendheid naar een top of mind gaat!
​
Merkentrouw
Wanneer de merkbekendheid er al is, zoals bij onze grote klanten als L’Oréal en Heineken, werkt de Point of Sale voor merkentrouw. Point of Sale zorgt voor een extra punt van verkoop binnen een winkel of een ander verkooppunt. Je klant kan het overal kopen en door extra promotie-uitingen die tot stand komen door jou display volgt er merkentrouw.